2015 Temmuz Ayı Pegasus Alışverişi ve Ufak Bir Merhaba

01:05:00

   'Merhaba bu yazıyı açtığınız için ...' Şaka.
   Evet evet ben Instagram, Goodreads ve YouTube'dan sonra bir de bloga bulaştım. Daha önceleri bir blogum vardı ama ;
1.O, kitapla ilgili değildi.

2.Instagram'da tam olarak içimi dökemiyorum.

  Her neyse işte burada, ilk yazımla karşınızdayım. Eğer beni YouTube'dan takip ediyorsanız,
etmiyorsanız buyurun; YouTube , Temmuz ayında da bir alışveriş yapacağımı ama bunun çok büyük olmayacağını söylemiştim. Bu yazıyla birlikte söylediğimin ne kadar tersi şeyler yaptığımı inceliyoruz.

  Öncelikle şöyle başlamalıyım; Gökçe'yle beraber Pegasus toptan ve perakende satış mağazasına gittik. Içeriye sıcaktan dolayı sanırım sıvı halde gidik. İçeri girdiğim zaman alacağım kitaplar ve almayacağım kitaplar belliydi. Sadece 5 Kitap alacaktım kendime, ama ben oradan 11 kitap ile çıktım...

        Gelelim sözde listeme:

1.Deha ve Şampiyon


Bu iki kitabı Efsane'ye başlamak istediğim zaman kesinlikle diğer kitaplarını da al diyen Gökçe sayesinde aldım. Normalde her ne kadar maymun iştahlı olsam da, ilk kitabı okumadan riske girmek istemiyorum. Ayrıca Deha'daki mavi, Şampiyon'daki kırmızı yerler çok hoşuma gidiyor, bir an önce okumak istiyorum.

2.Silber



  Alışverişim için ne alsam diye bakınırken birçok kitap hesabı Siber'ı yorumlamaya başladı. Kapağı çok hoşuma gitse de kitabı almayı düşünmüyordum. Sonra bir gün Nihan'a yorumunu sorduğum zaman 'Çok tatlı bir kitap, aman aman bir olay yok ama sana çok güzel 'kapılar açıyor' dediği zaman tamam dedim bir şans vereyim.


3.Amnezi



  Konusu çok ilgimi çeken Amnezi'nin kapağına da çok bayıldım. Beklentim çok yüksek, umarım beklentimi karşılar.


 4.Sürgün



  Sürgün'ün konusunun ilk okuduğum zaman Açlık Oyunları'nı okuyordum ve benzerliklerini görünce hemen almalıyım dedim. Distopya okumayı çok seviyorum ve bu da harika bir distopyaya benziyor. 


Bunlar lisemde olanlardı. Peki ya almayı hiç düşünmediklerim?


1.Idhun Günlükleri: Direniş




  Ben Silber, Deha ve Şampiyon'da kendimi kaptırmış deli gibi hangisi daha hasarsız araştırması yaparken Gökçe bu kitabı buldu ve bana gösterdi. İlk düşündüğüm şey ne kadar güzel bir kapağı ve cildi olduğuydu. Arkasını okuduk, Goodreads'te yorumlarına baktık ve ikimiz de kitaba vurulduk. Kitap indirimsiz biraz tuzlu açıkçası ve ben bu kadar indirim olmasaydı alır mıydım biraz şüpheliyim ama kitaba değeceğini tahmin ediyorum. Kitabın kapağına bakıp bakıp duruyorum ya şunun güzelliğine bakın!


 2.Incarceron



Bu kitabı Nihan'ın Sevmediğim Kitaplar videosundan sonra almaya karar verdim. Şimdi diyeceksiniz ki niye? Çünkü Nihan orada çok ilgimi çeken bir şey söyledi. Hapishaneler o kadar büyük ki içinde okyanuslar, şehirler falan var tarzında bir cümleydi söylediği. Bunu duyduktan sonra beynim yandı, vay dedim güzel düşünce. Orijinal. Okumalıyım ben bunu.


3.her gün



Şimdii, herhalde aralarında en çok bunu aldığım için şaşkınım çünkü bu kitabı okuyan insanlardan dinlediğim, okuduğum yorumlara göre kitap biraz John Green tarzı imiş. Ben ise John Green'den hiç hazzetmem. (Bknz: Anna'nın Grey ile kahve içmesi). Peki ben bu kitabı nasıl aldım? Bir yandan POS cihazının şarj olmasını beklerken bir yandan da kitapları inceleyip yorum yapıyorduk. Mesut Bey bize her gün'ü okuyup okumadığımızı sorduğunda Gökçe'nin gözleri parladı ben ise yüzümü buruşturdum :D John Green benzetmesini söylediğim zaman Gökçe -benim de dahil olduğum bir grup okuyucu John Green'den daha iyi olduğunu düşünüyoruz- deyince ben de eskiden okuduğum yorumları da göz önüne alarak kitaba bir şans vermek istedim. 


4.Cadıların Keşfi




Cadılığa, cadılara hep bir ilgim olmuştur. Bu kitabı ilk gördüğüm zamanlar Vikan'ları araştırıyordum. O zamandan beri bu kitapta gözüm vardı ama oraya gidip incelemesem bu kitap,listemde daha çok sürünürdü açıkçası. 

5.Labirent: Ölümcül Kaçış


her gün'den sonra 'Olum ben bu kitabı nasıl aldım?' dediğim kitaptır kendileri. Kitaba karşı bir antipatim var. Son günlerde biraz kırılmaya başlasa da anlayamadığım bir şekilde bu seriden itiliyorum. Eğer favorilerim arasına girerse hiç şaşırmam. 

Bu kitapların haricinde bir de Fısıltı serisinin son kitabı olan Final var ama onu kendime değil ablama aldığım için bu alışveriş yazısına koymadım. İlk yazımın sonuna geldik, bir sonraki buluşmamıza dek tardisle kalın!





You Might Also Like

0 yorum