Meleğin Düşüşü 2: Kıyamet Sonrası// Kitap Yorumu

00:38:00

Yazar: Susan Ee
Çeviri: Belgin Selen Haktanır
Yayınevi: Dex
Sayfa Sayısı: 358
Tür: Genç Yetişkin- Paranormal
Goodreads Puanı: 4.27
Benim Puanım: 


Penryn'in küçük kız kardeşi Paige kayboldu. İnsanlar korkuyor. Bir annenin kalbi kırık.
Penryn San Francisco sakaklarında kardeşini arıyor. Sokaklar neden bu kadar boş? Herkes nereye kayboldu?
Paige kardeşinin izini sürerken meleklerin gizli planının merkezini buluyor ve ürkütücü gerçeklerle yüz yüze geliyor.
Raffe kanatlarının peşinde. Onlarsız meleklere katılması imkansız. Tekrar kanatlarını kazanmak ya da Penryn'in hayatını kurtarmak arasında kaldığında, hangisini seçecek?



''...Bir laf vardır: 'Sırf paranoyaksın diye, peşinde kimse yok demek değildir.'''


Nereden başlasam bilmiyorum. Meleğin Düşüşü'nden sonra elimde üçüncü kitap yoktu ve Kıyamet Sonrası'na da başlamaya gözüm yemedi. Fakat biliyorsunuz ki üçüncü kitap Günlerin Sonu kısa bir zaman önce bir okuyucularla buluştu. E haliyle ben de çok bekletmeden ikinci kitaba çok büyük beklentiyle başadım.

  İlk kitabı okuyup da beğenmeyen yoktur diye düşündüğüm,  okuduğum yorumlara dayanarak, için şunu söylemek istiyorum ki  Meleğin Düşüşü'nün bizi ne kadar etkilediğini biliyoruz. Sürekli gidilen yerler, yapılan işler, hissedilen duygular çok güzel geçmişti okuyucuya. Ama bu kitapta yazar resmen tam tersini hissettirdi bana.

 İlk kitaba göre daha süslü olan bir anlatım tarzı vardı ki bu da beni biraz sıktı. Bu kitabın daha çok gözlemci bir anlatım tarzına sahip olması daha hoşuma giderdi açıkçası.


  Peki Penryn'in annesi? Yahu ne gerek vardı ne güzel seviyorduk kadıncağızı. Neden gıcık bir karaktere dönüştürüyorsun ey yazar?




 Kitap genel olarak bize 'sonrasında',spoiler değil, neler olduğunu anlatmış. Yani öyle aman aman bir heyecan, efendime söyleyeyim bir entrika, bir kaçış vs beklemeyin. İlk bölümler, ilk bölümler dediysem 200-250 sayfa kadar ,CİDDİYİM, resmen kitabı böyle okudum;





Raffe ve Penryn'in olduğu bölümlerde ise şöyleydim;



Neyse efendim, ben kitaba 'iyiydi' diyerek 2 verdim. Belki siz biraz beklentilerinizi azaltarak daha çok zevk alarak okursunuz kitabı. 

'' Gerçekten de sensin,''







You Might Also Like

0 yorum