ELEANOR&PARK// KİTAP YORUMU

22:00:00



eleanor-park-rainbow-rowellYazar: Rainbow Rowell
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Tür: Genç Yetişkin
Sayfa Sayısı: 355
Çevirmen: Müge Kocaman Özçelik
Goodreads Puanı: 4.15
Benim Puanım: 5
  

Konuya nereden gireceğimi bilmiyorum çünkü kitabı daha yeni bitirdim ve tam anlamıyla etrafa bön bön bakıp ağlamak istiyorum.

Eleanor&Park yaklaşık bir senedir kitap hesaplarında sürekli gördüğüm bir kitaptı. Pegasus yayınlarından çıkacağını öğrenince eh tamam çıksın demiştim, çok ilgilenmemiştim kitapla yani. Beni bu kadar etkileyeceğini düşünmemekle birlikte bende John Green etkisi yaratacağından endişeleniyordum. Daha sonra fuarda ön okumasını biraz karıştırınca hoşuma gittiğini fark ettim. En sonunda okuma zamanının geldiğini düşündüm ve aldım kitabı elime. Kitabı bitirmem sadece bir gün sürdü. 

Konusundan bahsetmek istemiyorum çünkü konusunu okurken öğrenmenizi isterim. Ben konusu hakkında çok fazla,neredeyse hiç, bilgi sahibi olmadan okudum kitabı ve iyi ki de öyle yapmışım. 

Gelelim kitapla ilgili düşüncelerime... 2015 yılında beni böylesine etkileyen bir kitap daha okumadım. Aşk hikayelerini  okumayı çok sevmiyorum, önceliğim distopya ve fantastik  ama bu kitap sanki sürekli izleyip de hiç sıkılmadığımız filmler vardır ya, benim için öyle oldu. Yüz bin kere de okusam sıkılmam, sonunda yine aynı duyguları hissederim. 



Kitapta Eleanor'un hareketleri beni biraz sinir etti hatta ben genel olarak Eleanor karakterine aman aman bayılmadım ama yine de Eleanor'un karakteristik özelliklerinin öyle olduğunu ve onu olduğu gibi kabul etmemizi düşündüm :')

Vee Park.. Herkesin bir tane Park'ı olsaydı dünya daha yaşanılabilir hale gelirdi. Hem müzik zevki güzel, hem kendisi güzel hem ailesi güzel... liste böyle uzayıp gidiyor işte :3 

Her iki karakterde ve genel olarak hikayede sevdiğim bir diğer unsur da gerçekçilik. Kitabı okurken hep bir yerlerde böyle insanlar var, böyle şeyler yaşanıyor dedirtmesi kitap açısından bir artıydı gözümde. 

Not: Eğer bir kitapta benim gibi siz de kendinizi moda sokup, üzüntüden kendinizi duvarlara vurmak istiyorsanız bu kitap için size önerim; 




Eleanor&Park'ın Game of Thrones'a uyarlanmış hali, gayet başarılı. :>



Yeter diyordu Aysu, yeter daha fazla üzülmek istemiyorum...


Kitap 2015 favorilerimin arasında ilk üçe girdi zirveye doğru tırmanışta, bakalım eğer yılı daha iyi bir kitapla kapatmazsam, ki pek sanmıyorum, Eleanor Park birinciliğe oynuyor.

Okuyun, okutun.

You Might Also Like

0 yorum